Äntligen fredag!

Dagen igår gick bra! Jag jobbade på och orkade med hela dagen. Linette och jag gick på handboll och såg Kungälv dam och herr lag kasta lite boll. Sen gick jag hem och la mig i stort sett =)!

Idag är det fredag! Johans mamma är på besök så helgen blir lite annorlunda. Tror jag ska till dom idag och titta lite på Idol och mysa. Dock så får jag se om jag orkar för att vara 3 stycken i en etta är ganska trångt och "påfrestande". Jag har varit sjuk nu ett tag och känner att jag kanske bara bör lägga mig på soffan hemma och ligga där hela kvällen!
Men samtidigt så vill jag ju träffa dom! Helt enkelt så är jag väldigt kluven! Får se hur det blir sen när jag slutat.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0