Trött morgon

Igår var en sån där dag då jag gick i halv dvala hela jobbdagen. Jag hade bokat in box på kvällen men runt klockan 14 så kände jag att jag inte orkade så jag avbokade. Jag åkte hem till min syster när jag slutat och lekte en liten stund med lilleman och gossade lite me skruttan. När jag skulle bege mig ehmåt saknade jag min plånbok så tog vägen om jobbet och där låg den. En arbetskamrat var kvar så jag erbjöd henne skjuts hem. På vägen så började träningssuget komma och eftersom klockan bara var strax efter 18 så fanns ju en möjlighet att hinna. Så istället för att åka till maxi som jag tänkt så åkte jag upp till gymmet.
Passet var rena döden! Jag var helt slut. Det kändes i hela kroppen att jag varit sjuk och inte kunnat träna på 2 veckor. Men det är lika bra att ta tjuren vid hornen för annars kommer jag aldrig komma igång igen!

När jag kom hem såg jag lite på TV innan jag blev dödstrött och la mig. Efter 6 oroliga timmars sömn är jag fortfarande lika trött. Känner inte alls för att jobb ajust nu utan jag är sugen på att krypa ner i sängen igen. Det tror jag dock kommer ändra sig när jag väl är där =), det brukar ju vara så!

Jag slutar klockan 14 idag, då ska jag hem och slänga in lite tvätt, sen åker jag direkt och hämtar johan på jobbet. Tillbaka hem och hänger upp tvätten och sen så åker vi till Lucas och firar hans födelsdag i efterskott =)! Mysigt!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0