Bättre karaktär nu

Imorse när jag gick upp var jag dödstrött. Jag ville bara lägga mig i sängen igen och jag längtade tills jag slutade jobbet innan jag ens hade kommit dit. Bestämde mig för att avboka kvällens RPM pass så att jag bara skulle kunna gå hem och slänga mig på soffan kl 16 när arbetsdagen var slut.
Genomled dagen på jobbet, sov mig igenom min rast och längtade hem till soffan under största delen av dagen.
Väl hemma så slog jag mig ner i den mjuka skapelsen och började småtitta på tv. Genast blev jag rastlös så jag gick in och tittade om det fanns några platser kvar på RPM passet och jag hade tur, det fanns 4 cyklar obokade. På med träningskläderna och iväg!!!!
Hade detta varit för några år sedan hade jag ALDRIG åkt och tränat men jag har börjat få lite karaktär och jag njuter av att träna även om jag inte alltid är så sugen på det från början! Nu känner jag att jag är igång igen och det är underbart!!!
Sjukdomen är borta och kroppen känns piggare och piggare för varje dag!!!! Nu hoppas jag att jag får vara frisk så att jag kan få bygga upp en stark kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0