6 klara julklappar!

Nu har jag precis avslutat årets första julklappsinslagning =)! 6 klara klappar ligger nu i mitt vardagsrum. Jag vet att det är över en månad kvar till julafton men tiden går fort och som jag sagt innan vill jag inte sitta här den 23:e med alla klappar som ska slås in! Det blir bara stressigt och jobbigt!
Jag älskar att slå in julklappar. Men en sak som jag inte är så mycket för är dom där tradiotionella papprerna med massa tomtar på så jag brukar köpa andra alternativ. Antagligen har det med att jag inte gillar rött att göra. I år känns det som att mitt "pakettema" blir lila och silver, men får se om jag överraskar med något litet rött paket också =)! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Shit va duktig du är! Själv har jag bara handlat till Vilmer än så länge. Men nu byter vi vuxna iofs inte längre med varann. Blir på tok för dyrt :/

Men jag och Robban byter iaf. Vore ju tråkigt om man inte får någonting på självaste julafton.

Jättefina inslagningar du har gjort förresten!

Kram!

2010-11-20 @ 22:05:12
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0