Tiden går fort när man har roligt!

Nu är det måndag igen. Helgen försvann snabbt, men vi har ändå hunnit med en hel del. I fredags åkte jag och hämtade Johan på jobbet. Vi åkte hem till honom, tog en glass på Mondo innan vi gick upp och vilade en stund. När vi kände oss utvilade så tog vi och begav oss till Kungälv. Vi lagade lite mat och sen spenderade vi kvällen i varsin soffa. På lördagen var det som sagt golf. Innan vi åkte dit tog vi en vända på "stan". Johan köpte ett par solglasögon och så köpte vi årets första ask med jordgubbar som vi åt i solen på balkongen.

I söndags låg vi kvar länge i sängen och tittade på lite svt play. Mamma som fyllde år i fredags bjöd på kalad på eftermiddagen. Vid halv 8 åkte vi hem till Johan och ja... sen va helgen i stort sett slut.

Jag känner att jag bloggar lite nu för tiden men det har med att jag tex inte vill sitta vid datorn på helgen då jag är med Johan. Vi ses så lite så jag sitter där bara om han ligger och sover eller så.
Men jag ska försöka bli lite bättre på det igen =)!

Ha en härlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Malin

Visst gör den! Tycker dom flesta helger nu för tiden bara svishar förbi! Och veckorna nu när vädret är såå härligt!

Hoppas du får en lika bra vecka som helg!

Kram!

2010-05-24 @ 19:35:31
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: Sara

haha jag sparar nästa gång jag ska dit och fingra :P orkar inte spara just nu :p

2010-05-24 @ 20:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0