Tankar om jobb

Ja då var det söndag idag igen. Känns som att helgerna är på tok för korta. Men som tur är så får jag snart en långhelg eftersom jag har semester 14 maj och 13 maj är en helgdag =). 4 långa dagar ledigt, det ska bli underbart.
Men det är ju 2 veckor till dess så jag får bita ihop. Om 6 veckor så går mitt vikariat ut och då har jag ingen aning om hur det ser ut för min del. Jag hoppas att jag får klarhet i det på onsdag då jag ska ha samtal med chefen.

Ska försöka att inte oroa mig, det löser sig på ett eller annat sätt. Jag har ju 40% anställning och sen får jag bara se till att vikariera runt så jag klarar mig, eller stämpla upp tills jag hittar något.
Det finns många boenden i Kungälv som säkert behöver vikarier och jag är inte rädd för att rycka in även om jag älskar jobbet jag har nu.


Som sagt vi får se vad som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0