Till er

När jag bytte blogg så var jag orolig att jag skulle tappa alla läsare. Men jag har fått många mail från er där ni bett om den nya adressen och jag blir lika glad varje gång. Även om jag hade fortsatt skriva helt utan läsare så är det ändå fantastiskt roligt att veta att ni tar er tid att läsa. Så jag vill passa på att säga:

Tack för att ni följde med mig hit och tack för att ni läser och kommenterar.
Ni får mig att le när jag ser statistiken. Att ni tittar in här hos mig, vanliga gråa lilla mig. Det får mig att känna mig färgstark. TACK!!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi finns kvar tjejen! :)och du är inte alls grå.

2010-04-01 @ 09:12:54
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0