Med blicken mot framtiden

Det är dags att blicka framåt. Starta om. En del i det blir en ny blogg, denna bloggen.
Här kommer jag skriva om det som händer i mitt liv. En vanlig blogg om mitt vanliga liv. Mycket kommer att vara likt den gamla bloggen. Med en stor skillnad, i stort sett inga vikt och kropps inlägg. Jag vet inte om det kommer dyka upp något, det kan jag inte svara på nu men jag hoppas att jag kommer kunna lämna allt sådant bakom mig i den gamla bloggen.

Nu i början så kommer bloggarna att finnas "sida vid sida", tills jag känner mig redo att släppa den.

Men välkommen hit.
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Gröna Anna

Nu har jag hittat hit! :-)

2010-03-25 @ 18:37:45
URL: http://metrobloggen.se/gronaanna
Postat av: Emma

Hej! Du har inte alls kvar din gamla blogg? Fin ny lay out du har!

2010-04-03 @ 23:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0