Stress

Sen förra veckan så har jag varit tokstressad. Men ju fler saker jag lyckas beta av ju lugnare blir jag. I fredags så var det kusinens student, igår började jag städningen av garderoben (dock en hel del kvar), idag var jag på möte hos terapueten, köpte sommarlovspresent till "chefen" från mig och min mammalediga arbetskamrat och nu så håller jag på och tvättar. När jag tagit mig ner till tvättstugan och hängt upp tvätten så ska jag måla lite glas, när det är gjort så ska jag fortsätta rensningen av garderoben.

Imorgon ska jag bränna glasen, sen ska jag ta en promenad med Linette.

På torsdag ska jag hälsa på Madde och hennes 2 månader gamla dotter. Jag hoppas verkligen att min present hinner dimpa ner innan dess =S.

På fredag är det skolavslutning. Sen efter det så hoppas jag att jag kan trappa ner på stressen...! För som det är nu så känner jag att inget får gå emot mig för då exploderar jag.


Här är presenten till "chefen". Blir lite avundsjuk när jag ser det för jag vill också ha ett sådant =).


Kommentarer
Postat av: Malin

Men shit, har jag blivit färgblind ;) TYckte den såg turkos ut. Men grönt är fint det med.

Va tråkigt att du inte är nöjd med håret. Har ingen aning om man kan göra slingor i tonat hår :S Är inte så bra på sånt.



Nej, jag fyller inte år. Är bara sugen på att ha en liten sommarfest. Hade som sagt det härom året och det var så kul då.

Kram!

2010-06-08 @ 21:22:57
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0