Skolavslutning

Morgonen började med klädångest. Jag har inte riktigt haft pengar till att gå ut och köpa en ny klänning nu inför årets skolavslutning så jag hade lite panik imorse när jag skulle klä mig. Jag kom på att jag köpte 2 strandklänningar förra året som jag knappt använt så jag tog en av dom på mig.



Jag var inte helt nöjd, men det fick duga.
När jag väl kom till jobbet fick jag ett par komplimanger för min klänning innan jag ens kommit in på skolan så då försvann alla tvivel hos mig. Konstigt att det kan göra så mycket att få höra att man är fin.

Skolavslutningen gick bra trots otur med vädret.

Jag fick så fina saker av barn och arbetskamrater. En vacker orkideè och ett presentkort på bodyshop, en tårtspade i samma serie som jag fått uppläggningsbestick, ett halsband och ett par örhängen i serien Q.



Ja ni ser ju själva vilka underbara saker jag fick. Man kan ju tro att jag fyller år.

  

Klicka på bilderna om ni vill ta et en närmre titt. Ni kan ju tex se att halsbandet som jag fick är väldigt likt det jag och arbetskamraten köpte till "chefen", ni vet det som jag själv ville ha =)!

Nu sitter jag i soffan och tittar på öppningsmatchen i VM. Typiskt nog har jag extrem huvudvärk som antagligen är ett resultat av all stress som nu släppt. Ska ta en tablett och lägg amig ner en stund och hoppas att det snart försvinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0