Glad

Igår hade vi bazar på skolan. Fritidshemmen sålde kakor, hade lottförsäljning osv. På ett av våra lotteri kunde man vinna en riktigt snygg väska så jag köpte 12 lotter, sen köpte jag 6 st lotter på dom andra två lotterierna också bara för den goda sakens skull.
När dom dragit vinnarna idag så frågade jag Agge om jag vunnit men tyvärr så hade jag inte det sa hon. En liten stund senare kom hon in och sa "Jennie jag såg fel du har vunnit väskan" Jag trodde hon skojade med mig, det enda som jag egentligen ville ha av vinsterna var just den väskan. Men nej hon skojade inte med mig jag hade vunnit väskan.

Blev väldigt glad och ser fram emot att få använda min nya vän =)





Kommentarer
Postat av: Malin

Oh wee va snygg väska! Hur stor är den? Ser rätt rejäl ut?

Kram!

2010-06-01 @ 22:34:59
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0