Blek

Igår insåg jag hur dumt det var att färga håret mörkare. I och med den nästan svarta hårfärgen så ser jag mycket blekare ut och hur kul är det nu lagom till sommaren. Jag vet inte om man kan lägga slingor i tonat hår. Någon som har erfarenhet av det? Behöver lite råd och tips.



Jag har ju jobbat lite på brännan dom senaste veckorna men nu känns det som bortkastad tid. Får helt enkelt hoppa in i solariet några gånger till nu. Jag hade tänk skaffa bruna linser nu till sommaren men jag kan ju säga att det inte är aktuellt när jag ser ut såhär för då kommer folk fråga vilket land jag kommer ifrån och inte tro mig när jag säger att jag är svensk. Det har nämligen hänt flera gånger förut och det var utan dom bruna linserna.
Så vilket land skulle du tippa att jag kommer ifrån =)?



Gråa ögon får duga, eller kanske ska skaffa mig gröna linser, eller riktigt blå =)?

 

Jaja det blir ett senare bekymmer. Nu väntar en lång arbetsdag innan jag ska hem och däcka i säng!


Kommentarer
Postat av: Gröna Anna

Har tyvärr ingen aning om hur det blir med slingor ovanpå tonat hår. Finns det inte slingor man kan tona ist.f. färga? Det borde ju funka, fast då måste du väl göra om hela proceduren om några veckor. Du passar hur som helst riktigt bra i det mörka håret. :-)

2010-06-07 @ 10:44:44
URL: http://www.metrobloggen.se/gronaanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0