Uppdatering

Igår åkte jag till min syster när jag slutade jobbet. Blev kvar där över middag och sen gjorde jag Lucas iordning för sängen. Så mysigt att få borsta hans tänder och sen läsa en bok när han lagt sig.
Vet ni föresten att han ska bli storebror? Tror inte att jag berättat det än, men om allt går vägen så kommer det en liten i oktober =)!


Idag har jag bakat tårbotten och slått in paket. På fredag fyller nämligen Johan år. Vi ska vara ute på landet i helgen. Johan vill inte ha något hejdundrandekalas, men en tårta och några paket ska han få.
När jag var klar med bakandet och paketinslagningen så slängde jag in några plagg i tvätten och sen så har jag bara slappat i soffan hela kvällen.
Nu ska jag snart lägga mig för imorgon ska vi ta med barnen till Liseberg och vi kommer vara borta hela dagen. När jag kommer hem så ska jag göra klart tårtan och sen packa.

Ja det var en snabb uppdatering av läget!!!

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0