Snart semester

Igår hade vi en underbar dag på jobbet. Vi var ute vid havet och barnen var verkligen lyckliga. Att vi personal också trivdes såpass mycket att vi glömde av tiden för hemgång ska jag ju inte heller sticka under stolen med. Det är nu vi får igen för alla dagar då vi stått ute och fryst fingrar och tår av oss =)!
När vi komtillbaka 15 miinuter efter att vi och barnen slutat så skyndade vi oss hem.

Väl hemma la jag mig och vilade en liten stund.När jag vaknad och gått upp så kom jag överens med Johan om att jag skulle åka ut till honom och hans kompisar. Jag hade 1 timma på mig att få på mmig kläder, handla mat och ta mig till saltholmen. När jag väl kom fram till saltholmen fanns där inte en enda parkering så jag fick ställa mig en bra bit längre bort. Jag kom precis med färjan efter en snabb promenad.

Med svetten rinnandes längs ryggen andades jag ut och 10 minuter senare klev jag av.

Hade en trevlig kväll med lite krovgrillning och trevliga människor.

Nu ska jag snart bege mig till jobbet för sista riktiga dagen att jobba på mitt nuvarande jobb. Imorgon kommer jag jobba halvdag och sen är det semester!

Det är med blandade känslor som jag nu räknas ner till fredag. Dels så längtar jag efter 3 härliga veckor utan några måsten, men sen så kkan jag inte låta bli att tycka att det är tråkigt att lämna dom underbara barn och mina fantastiska arbetskamrater.

Men men, dags för nya äventyr!!!!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0