Flyttar jag?

Imorgon åker jag och Johan iväg på en liten roadtripp för att hälsa på hans familj. Först bär det av till Oxelösund där hans pappa bor och sen åker vi vidare till Hallstahammar där resten av hans familj håller hus.
Vi kommer antagligen bara vara borta en vecka men av min packning att dömma kan man tro att vi ska flytta.





Det värsta är att detta inte är allt. Skor och jackor är ännu inte nerpackade. Men men, vi kör ju bil så då får man ha mycke packning =)!!

Det jag har med mig är:
*En väska med träningssaker ifall jag skulle få för mig att gå ut och gå eller springa.
*En väska med badkläder, handdukar, sololja mm.
*En liten och en stor väska med kläder.
*En väska med handdukar och hygienartiklar mm.
*Ett gäng handväskor innehållande smycken och solglasögon
*En dataväska

Något jag har glömt???


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas ni får en skön och mysig semester!

2010-07-16 @ 10:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0