Ätit

Igår blev det en glass vid havet och sen en burgare på BK så aptiten kom allt tillbaka. När jag fått i mig maten blev jag dödstrött och det kankse inte är så konstigt. Somnade snabbt efter det att jag lagt mig. Hade tydligen satt mig upp i natt och frågat Johan vem mer som var där och sen frågat om vi var ensamna, sen hade jag bara lagt mig ner igen. Haha, undra vad det var jag drömde för detta måste jag gjort helt i sömnen.



Idag är det äntligen fredag! Bara 9 dagar kvar att jobba innan semestern. Eftersom det är underbart väder så åker vi med barnen ut till havet och fiskar krabbor, badar och leker i sanden. Fantastiskt att man har möjlighet att göra det faktiskt. Det är ju lite roligare för dom än att bara sitta på skolgården där hettan blir olidlig.

På måndag är jag ledig, sen jobbar jag tis, ons och tor och sen ledig på fredag! v28 blir en hel vecka, men sen då jäklar ska jag vara ledig!!!!!!! Wohooooo! Jag ser ljuset i slutet av tunneln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0