Tisdag morgon

Igår blev det en liten simtur med Feffe på 1 km! Det var inte alls planerat utan fick frågan igår vid 19 och 19.30 låg vi i plasket redan! Hade träningsverk från i söndags så det var skönt att röra på kroppen. Ikväll blir det ett specialpass på boxen, får hoppas att det uppfyller mina förväntningar!

Hade svårt att sova inatt pga att jag har så jäkla mycke slem i halsen fortfarande. Detta har hållt i sig i över en månad och det har börjat bli väldigt irriterande! Tog hostmedicin imorse i hopp om att det ska släppa lite. Tyvärr så tappat jag aptiten av den och blir väldigt skakig. Men kände att jag behövde bli av med denna skiten nu!

Nu ska jag pälsa på mig massa kläder för såg att det var -13 grader ute =S...! Hoppas att jag överlever bort till bilen! Men jag ska inte klaga för jag älskar verkligen snön och denna vintern!!!
Struntar attt det är kallt och att jag måste skrapa rutorna på både in och utsidan för detta är vad vinter ska vara!!!!

Ha en fin dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0