Nu ska vi fira nyår!

Tanken var att vi i år skulle fira hemma hos Karro och CC men stackars Karro har gått och fått feber så jag erbjöd mig att flytta det hit till mig och det var hon tacksam för. Det blev snabba ryck igår och Feffe hjälpte mig massa med att köra hit bord och stolar mm.
Jag har ägnat förmiddagen åt att städa undan lite och duka. Nu börjar det bli ordning här och jag är nöjd med att vi fått iordning det så här bra med tanke på att detta bestämdes runt 18 tiden igår.
Nu ska jag bara ta mig till maxi och köpa lite saker till min reservplan då cremebrulèen inte blev som jag tänkt mig! Karro och CC förflyttar både förätten och huvudrätten så det har jag inte behövt tänka på alls som tur är!

Sen så ska jag göra mig fin och vid 18 kommer alla hit. Vi blir 8 st och jag tror på en jättetrevlig kväll!!!

Gott nytt år på er alla!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är fantastisk på dukning ser jag!!! Många nyårskramar från Åsa

2010-12-31 @ 15:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0