Köpt julklappar till mig själv

Idag när jag gick på maxi och bara skulle handla lite ost, skinka, mjölk och toapapper så blev det betydligt mer. Bland annat så fick jag med mig två julklappar till mig själv.

Min 28:e receptbok:



Har läst igenom lite recept i den och dom flesta får det att vattnas i munnen. Många verkar väldigt enkla och det är ju en fördel! Tror jag måste testa att baka något av det i helgen!

Sen så har jag köpt mig denna pärla:



Tänk vad fina paket jag ska kunna göra när jag studerat klart denna bok =)! "Tyvärr" har jag nästan redan slått in alla julklappar så den får nyttjas mer till nästa års födelsedagspaket och julklappar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0