"Julfint"


På toaletten är det inte särskilt julmysigt men tre små ljus står iaf i skåpet!


På köksbordet står nötter och choklad =), imponerad av att jag inte öppnat den goda påsen än!


Sovrummet med tända ljus, stjärnan och kulorna i fönstret, mer jul än så blir det inte hemma hos mig!


4 tända ljus i adventsstaken och en skål med skumtomtar på bordet, mums! Skymtar även den lilla granen och julbocken på hörnbordet =)!


Här står min enda röda julsak och det är en jättetomte som jag fick av min goa morbror för 3 år sedan! Han får vakta alla paketen nu så ingen pakettjuv kommer och tar dom!!!

Ja det är kanske inte så juligt som hos alla dom som gillar rött men det duger fint för mig =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0