3 dagar kvar!

Nu har jag bara 3 dagar kvar på jobbet innan jag går på lite ledighet! Det är helt underbart att ha det i bakhuvudet när man snart ska gå till jobbet. Ska hålla mina tummar hårt att jag håller mig frisk bara eftersom den där jäkla magsjukan har härjat runt på förskolan ett tag nu. Men om bara alla håller på 48h regeln så ska det nog gå vägen hoppas jag =D!
Jag skulle ju vara totalt knäckt om jag behövde ligga hemma själv på jul nämligen!

En rolig sak som blev klart igår är att Johan kommer fira jul med oss i år. Tanken var att han skulle åka hem till Hallstahammar men då biljetterna skulle gå på ca 1300 kr så blev dom planerna ändrade. Mysigt för oss som får ha honom med även om det e tråkigt att han inte kommer iväg upp till sin familj!

Nu ska jag fixa det sista innan jobbet!!!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0