Shopping tur med Feffe

Jag hade tänkt att jag skulle åka in och köpa en korthållare til Johan och kanske kolla på lite saker till lägenheten men det blev en lite större shoppingtur än vad jag tänkt =)! Feffe hörde av sig och frågade om jag ville åka in till stan med henne så vi kom överens om att mötas upp. Vi gick igenom hela nordstan där jag inte varit sen gud vet när eftersom jag egentligen avskyr det stället men vi hade det riktigt roligt.. När vi var klara där åt vi lunch. Kommer inte ihåg va stället hette för då skulle jag avråda er från att gå dit. Lite torr pasta och torr kyckling med smaklös sås för 75:-. Nu är ju 75:- kanske inte så mycket för en lunch men man ska ju ändå kunna kräva att maten är okej.

När vi ätit den inte allt för goda lunchen fortsatte vi att irra runt i gbg ett tag innan vi bestämde oss för att åka till Allum. Över 6 timmars springade i affärer med högklackade skor gjorde benen väldigt trötta så vi gav upp efter en stund och åkte hemåt. 2 linnen, 2 tröjor, 1 klänning och ett armband kom jag hem med allt det för 360:-!!!
Ska visa kläderna när jag är hemma igen för hos Johan finns inget bra ställe att fota just nu =)!
Är nöjd med mina fynd och nöjd med att jag fixade att gå i affärer så länge som vi gjorde. Det har inte riktigt vart miin grej men det var nog för att vi hade det så trevligt som gjorde att jag fixade det.

Kommentarer
Postat av: katta

Åh dom hade ju en MASSA fint på ullared ju! Brorsan och hans tjej som sa att det knappt fanns ngt..samma sak me mamma ja att dom inte hade så mkt bra den här gången. Jag visste det, titta bara på vad du köpte!! Gha vill ner nu ju :P



dom har ialf lovat att fara dit me mig sen när jag har fått lgh shohooo..ullared är det roligaste som finns :D



du fick väldigt mkt för pengarna iallafall! :p



sköt om dig :)

2010-08-07 @ 10:02:46
URL: http://kattaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0