Pajbakning och motorsågande

Nu är vi hemma igen efter en heldag hos mor och far. Är så nöjd med att vi är klara med pajerna och det gick helt enkligt planerna. Johan och jag jobbade på snabbt och effektivt så att vi var klara innann lilleman kom.

Johan trycker ut deg i dom små formarna...


Jag jobbar på rätt bra jag me...


Här har ni resultatet!

Som sagt så kom lilleman på besök och hann fick en så fin present av mormor och morfar. En egen motorsåg med rullanda klinga och tufft ljud. Med den "sågade" han allt han kom åt =), en härlig syn!


Har kapar han mormors blommor =).... underbara unge!!!!!!!

Nu ska jag slöa i soffan hela kvällen tänkte jag. Vi blev bjudna på middag förut så har inget sådant att tänka på vilket är härligt!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Duktiga ni är! Och sågen var fantastisk, men ska nog förvaras i förådet och användas utomhus... Vill inte vakna med den i örat :-o

2010-08-28 @ 20:41:59
Postat av: Emma

Åh va smart med små pajformar, de ska jag allt testa, kan vara bra som förrätt :) Ser jätte smarrigt ut!

2010-08-29 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0