ostmys och plastfrukt

Igår blev det inget bloggande för jag hade fullt upp med annat. När jag slutade jobbet åkte jag hem och städade i 2h. Svettig var jag men fint blev det. När jag kände mig nöjd så åkte jag och plockade upp Johan. Vi hyrde film och handlade lite gott.
Ostbricka och romantisk komedi =)!


Uppdukat med vitlöksost, gräslöksost, brieost, ädelost och räkost på tub =).


En stjärnspäckad komedi som tyvärr var ganska tråkig.

Idag har vi vart iväg och shoppat lite. Jag hade ett presentkort på bodyshop som jag utnytjade och köpte en bodybutter och en liten duschtvål. Tyvärr var min favorit doft hallon ute ur sortimentet så det fick bli jordgubb istället, men den luktar ju inte direkt illa.
Jag fick även tag på en massa plastfrukter som jag letat efter. Jag tycker det är sjukt fint med frukt framme men jag gillar kylskåpskallfrukt så det går inte ihop för mig att ha färsk frukt framme. Men denna lösningen tycker jag var nästan lika fin!

Tror jag ska flytta den till en annan plats sen. Fruktkorgen är ny den också.


En skål med "citroner" får stå i köket =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0