Onsdag igen!

Då var det äntligen onsdag igen. Veckan går mot sittt slut och helgen närmar sig med stormsteg. Löning på fredag gör denna helgen lite extra rolig. Dock så har jag en och annan räkning + att jag ska ha kalas och fest när jag fyller år så jag lär ju inte bada i pengar.
Drog ju på mig en P-bot i söndags också.. inte direkt min första. Jag glömde lägga på och när jag kom på det var det för sent. Men Johan är snäll och delar boten med mig.

Har blivit dålig på att blogga märker jag. Ska försöka ta upp det igen för jag älskar det ju egentligen bara det att när det gått ett tag så kommer man ur det på något vänster. Minst ett inlägg/dag kan man väll få till om än ett sånnt här meningslöst och tråkigt =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0