Nöjd

Ojojoj va jobbigt det var att träna men väldigt roligt. Jag som aldrig brukar svettas hade tydliga svettmärken på linnet, det är jag nöjd med.


När halva passet var klart så kom blodsmaken i min mun. Jag trodde att jag skulle ge upp men jag fortsatte kämpa på och klarade av hela. Sjukt nöjd gick jag därifrån med stumma ben och skavsår i ljumsken. Har precis bokat in mig på samma pass till nästa vecka så jag är åtminstonde inte avskräckt!

Nu ska jag ta mig två ägg och ge kroppen lite energi. Sen är det bara att försöka ladd ainför morgondagens box.
Om vi lyckas ta oss i kragen jag och Therese så skka vi köpa oss ett par tighta byxor var, men det lär dröja lääääänge.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va duktig du är, inte många som pallar ett helt pass första gången, hejja hejja :)Själv hade jag nog svimmat efter 10 min haha.

2010-08-10 @ 09:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0