Henån

Igår gjorde vi en liten impuls resa till Henån där Tim och Joey höll hus med sin båt. Har inte träffat Joey på över ett år så det var verkligen hur skoj som helst. Semesterns första fylla blev det också på ett par glas vin.
Idag har det inte hänt mycket. Vi väntade ut tiden tills jag blev körklar i bilen och löste lite korsord, sen åkte vi hem och lagade mat som vi nyss ätit. Resten av kvällen lär spenderas i soffan för jag är riktigt risig. Är verkligen inte 18 längre och det känns. Man har hört hur människor berättat hur bakfyllan blir värre med åren och dom har rätt kan jag lova.


Vad som var roligt har jag glömt men det ser ut att ha varit väldigt skoj =)


Puss puss


En ordentlig titt efter att inte sett varann på över ett år

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0