Festfixande

Igår var jag och Johan och handlade lite. Jag började handla inför festen eftersom jag inte vill ha allt kvar att göra veckan innan. 3 kg chips, ½ kg saltapinnar och 6 dipppåsar. Jag handlade även ingredienser till minipajer. Dom ska vi åka upp till mamma och baka idag. Det blir 2 sorter och 32 st av varje sort. Än så länge är det bara 6st som har sagt att dom kommer och blir det inga fler så lär vi rulla efteråt.
Jag kunde ju ha väntat till nästa helg och bakat dom eftersom det är då jag önskat få svar men eftersom dom ändå ska frysas så spelar det ingen roll, då kan jag ju i så fall ha dom själv efteråt.
Jag hade från början tänkt att ha lite middag och så men fick inte tag på en lokal och eftersom vi blir 29 st om alla kommer så blir det lite trångt att äta middag i min lägenhet. Därför får det bli lite tilltugg bara.


Det blev en del snacks =)!


Tänkte passa på att tipsa er om en kanon tjänst som posten har. Man kan gå in där och göra egna vykort. Det kostar bara 17,50 st inkl porto. Jag gjorde mina inbjudningskort och blev väldigt nöjd med resultatet.
Klicka här för att komma direkt till den sidan!


Såhär såg den ena varianten ut, den andra var lite mer barnanpassad till dom som hade barn som kanske hämtade posten =)

Nu ska jag åka och sola, sen ska det bakas så det står härliga till =)!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inbjudningskortet var ju döläckert!!! Om inte Daniel redan sagt det så kommer vi gärna...=) kram

2010-08-30 @ 18:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0