Yr och skakig

När jag gick upp imorse var jag svimmfärdig. Benen var som spagetti på mig och jag bara skakade när jag stod upp. Trodde ett tag att jag inte ens skulle kunna ta mig till jobbet, men efter frukostens å kände jag mig lite piggare och kom iväg.

Dagen har flytit på bra och min yrsel har jag inte sett till mer. Har haft att göra hela tiden på jobbet och då springer ju som sagt tiden iväg.

När jag slutat så ringde jag och sa nej tack till att bli handbollsledare. Jag känner att just kommande säsong inte är aktuell, men kanske senare. Vem vet?

Hem och slängde in tvätten i maskinerna innan jag slängde mig själv i säng. Ska försöka lägga mig tidigt idag så att min dygnsrytm blir stabil igen. Tror att yrseln faktiskt kan bero på det.

Nu känner jag att jag vill hitta på något att göra så att jag inte somnar igen, men har dålig fantasi. Jag kan ju alltid ta en promenad men är faktiskt inte sugen på att gå själv idag. Är sällskapsjuk.
Det löser sig!

Ha en härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0