Visste du att...

... jag har halkat på en koskit och ramlat in i en taggbuske?

Jag var 14 år och skulle ta mig upp till toppen av en ö där det tydligen gick kor för jag lyckades halka på en koskit och ramla rakt in i en taggbuske. Jag fick hjälp att plocka ut taggar ur mina armar och ben efteråt och såg lite misshandlad ut.
Behöver jag säga att alla som var med skratta så dom grät när jag låg där i busken med koskkit under sandalen?

Jag kan även nämna att samma sommar som detta hände så bröt jag handen på handbollsplan, fick en segelbåtsbom i huvudet som orsakade hjärnskakning och en glasbit i foten som började värka ut eftersom jag trodde att jag blödde för jag trampat på en snäcka vilket tydigen var helt fel.






Kommentarer
Postat av: Sara

vilken otur! haha munk, det är ju nånting helt annat det ju. vad säger ni till munkar då? haha det är ganska kul det här med språket och vad man säger på olika ställen :)

2010-04-18 @ 21:33:46
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Sara

och om det står ostbågar på påsen så var det nog krokar jag sa där på flyget när de ursäktade sig och knappt förstod vad jag menade :P nu säger jag nog både och :)

2010-04-18 @ 21:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0