Visste du att...

... jag kan baka prinsesstårta?

Förra våren så lärde min arbetskamrat mig hur man bakar en prinsesstårta från början till slut. Jag bakade tårtbotten själv, färgade mandelmassan, gjorde vaniljkrämen, ja allt gjorde jag. Det är inte svårt men jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle lära mig. Så nu är jag stolt över att jag kan baka en riktigt tårta utan fusk =)!
Att Johan dessutom har godkänt den, han som är en prinsesstårteälskare gör mig lite extra stolt!

Här har ni bildbevisen från den gången då jag bakade min första prinsesstårta:









Blev du imponerad =)?




Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

Grymt gjort! har en vän i skåne som bakar tårtor.. hon lånade mitt kök en gång och bakade 3 st stora tårtor.. jag fattade ingenting men snappade upp en del ändå... =)

2010-04-16 @ 21:37:06
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/
Postat av: sara

helt klart! jag skulle nog aldrig ens orka lära mig det ;p är det jobbigt att lära sig? svårt? :P

2010-04-16 @ 23:52:44
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0