Handbollsledare?

Igår fick jag en förfrågan om att bli ungdomsledare i min gamla handbollsklubb Kungälv. Dom har tydligen haft mig i åtanke ett tag men inte kunnat få tag i mig eftersom jag har "hemligt" nummer. Jag blev givetvis väldigt smickrad men jag är lite kluven. Det finns en sida av mig som skulle tycka det var jätteroligt, sen finns det en sida av mig som inte vill vara så uppbokad som man blir, framförallt inte på helgerna.

Jag ska tänka på det nu i veckan så ska dom återkomma till mig snart.


Lite bilder från 07 då jag spelade med "hajarna" och vi mötte Kungälv B-lag i kära gamla idrottshallen.
Bilderna är tagna av Michael Erichsen.







Hehe, sjukt snygga miner jag gör... men jag kämpade, det syns =)!



Kommentarer
Postat av: sara

grymt bra bilder ändå :) svårt val. hoppas du kommer fram till det bästa för dig :) kramar

2010-04-08 @ 09:21:32
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Linnéa

haha, härligt att du lyckades pricka in världens bild på mig;)

2010-04-08 @ 18:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0