Trött i kropp och knopp

Idag var vi iväg på en lyckad utflykt till sjöfartsmuseet. Jag har pinsamt nog aldrig varit där innan (vad jag minns) så det var kul att se även för mig att få se hur det ser ut på insidan.



När vi tittat klart på alla fina (och fula) fiskar så begav vi oss mot Haga. Där åt vi lunch på ett cafè innan vi strosade runt bland butikerna. Barnen var superglada hela "resan" vilken gör att vi personal också blir glada.



När jag kom hem för 1 h sen så var jag helt slut i kroppen och knoppen. Jag tog med mig en tidning ut på balkongen och läste en stund. Det blev dock för kallt ganska snabbt så jag förflyttade mig in i värmen istället.



Nu har jag läst lite bloggar och ska strax bege mig till Mimers för handbollsmatch, först ska jag bara ta och vila i soffan några minuter. Bara att hålla tummarnna för att jag vaknar när Linette ringer =).....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0