Jag brukar alltid göra en snabb mellanland...

dsc00230 (MMS)

Jag brukar alltid göra en snabb mellanlandning hemma och slänga in all packning när jag vart hos Johan. Idag var det extra trevligt att komma hem. Dels så städade vi innan vi åkte i lördags och dels så va mina föräldrar här i söndags och gjorde rent balkongen. Kände knappt igen mig när jag gick ut och titta. Vitt räcke och trägolv utan alger, underbart. Visst är det en av dom bästa känslor man kan ha, att veta att allt är rent och snyggt när man kommer hem. Nu längtar jag efter varma vårkvällar så att jag kan ta med mig en tidning ut och njuta. Ska snart åka till jobbet. Är väldigt trött eftersom det bara blev 4h sömn inatt men det e bara att bita ihop. Snart är det fredag igen :). Ha en härlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0