En saknad

Jag saknar så att det gör ont.
Jag saknar allt vi hade.
Jag saknar våra turer i Pyden.
Jag saknar våra samtal ute på balkongen.
Jag saknar att alltid kunna ringa, oavsett vad klockan är.
Jag saknar min vän.

Jag har stängt ute alla känslor. Jag har slått bort dom så fort dom dykt upp.
Idag kunde jag inte slå undan det. För en stund kändes allt som förr. Jag vet att det inte är så, men det kändes bra. Det kändes som att inget hade hänt. Det var en härlig känsla. Sen kom några tårar. En smärta. Tillbaka till verkligehetn. Dags att stänga ute allt igen.


Du och jag på väg på äventyr i Pyden.... minnen


Kommentarer
Postat av: Sara

haha då gjorde jag det i indien :p märkte inte det var en ny adress då :P men nu har jag hittat hit :)

2010-04-05 @ 08:10:41
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0