Balkongen



Förra året var jag knappt ute på min balkong så nu har jag bestämt mig för att göra iordning den innan sommaren drar igång. Idag var jag och handlade nya balkongmöbler och monterade dom. Imorgon skall min mor och far antagligen åka hem till mig och "städa" bort all skit som sitter på golv och räcke.
Ska även plantera lite blommor och hitta någon ljuslyckta mm. Sen så är det bara att hoppas på en fin sommar så att jag får utnyttja balkongen ordentligt!

Är väldigt nöjd med dagens inköp, 460:- med dynor. Rena kapet.
Finns att köpa på Jysk för det priset fram till 4 april (400:- utan dynorna).


Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

Tokigt fina balkongmöbler.. och BILLIGA!!! älskar sånt.. haha..=)... gynnar plånboken så..=)

2010-04-03 @ 22:05:47
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/
Postat av: Gröna Anna

Det ser jättehärligt ut! Själv skottade jag snö från våran balkong idag... :-P

2010-04-10 @ 13:20:08
URL: http://www.metrobloggen.se/gronaanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0