Jag bajsar!!!

Många killar lever i "tron" att vi tjejer inte bajsar. När vi är länge på toaletten så pudrar vi antagligen näsan, nopprar ögonbrynen eller borstar håret. För bajsa, det skulle vi ALDRIG göra.
Eller?

Vi skyltar inte med det men nog tusan klämmer vi tjejer också kablar. Det är bara "förbjudet" för oss att prata om det.
Många av oss tjejer går tex inte gärna på toa (och mosar en räv...) hemma hos pojkvännen under den första tiden i förhållandet. Fast det är något av det mest naturliga på denna jord så skämms vi för våra behov.
Hur kommer det sig?

Man kan höra killar prata öppet om hur dom skiter och vilken form och fasthet resultatet hade. Medans tjejer aldrig skulle komma på tanken att ens säga att vi ska gå och bajsa. Inte konstigt att killar "tror" att vi inte har några utgifter.


Nu en fråga till det dig som är tjej:

Bajsar du??












Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

JAG BAJSAR!!!! Mycket och länge...=) Det fick Daniel lära sig fort..=) men mitt bajsande e nog inte värst utan mina gaser.. herregud.. ibland tycker jag synd om han.. haha

2010-04-22 @ 21:38:01
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/
Postat av: Gröna Anna

JA! :-) I princip varenda dag. Och ofta med ett sånt där sjunkbombsplums så att det säkert hörs ända in till grannen, haha. Härligt inlägg!

2010-04-22 @ 23:54:20
URL: http://www.metrobloggen.se/gronaanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0