
Som sagt så jobbar jag på att fixa långa naglar till sommaren. Det börjar likna något men än är det mycket jobb kvar innan jag är nöjd. Framförallt så är det nagelbanden som jag vill få fina nu. Naglarna sköter ju sig själv om man bara håller efter med lite skyddande lack, men nagelbanden kräver otroligt mycket jobb.
Jag använder Trind cuticle balsam just nu. Är det någon som har något annat bra tips så är det mer än välkommet!!!!

3