Homeparty

Idag har jag varit på mitt livs första homeparty. Jag har faktiskt aldrig haft något intresse av sånt men idag var det något som verkligen intresserade mig, nämligen inredning!
Jag hade inga höga förväntningar men jag tyckte det skulle bli roligt att göra något och dessutom träffa Malin och Daniel som det var 2 år sedan jag träffade.

Eftersom jag inte är bra på inredning så skulle det även bli skoj att få tips och idéer.
Jag blev glatt överraskad när jag bläddrade i katalogen och det slutade med ett köp av en tavla och ett kakfat. Kände igår när jag fixade klart i köket att det saknades något över bordet och denna tavlan jag hittade blir nog perfekt.

Senare i höst tänkte jag ge mig på ett eget homeparty :), så skoj var det faktiskt!

Tack Malin för inbjudan :)!


Här kommer lite bilder från köket efter att jag fått upp tavellister för mina kokböcker, tror dock att jag skall ha upp en till för dem kom lite högt upp :)!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! jag undrar om ja kan kontakta dig på ett e-mail adress? :) mvh G

Svar: Om du skriver en kommentar här och fyller i fältet med mail adress så mailar jag dig.
lillapyret.webblogg.se

2012-09-21 @ 22:13:12
Postat av: Jennie S

Hej! Vi verkar ha samma smak, likadant bord och klocka =) snyggt!

2012-09-22 @ 19:26:40
Postat av: Anonym

Ja vad bra! Då kan du maila mig på e-mail adressen jag har angett :) tack! G

2012-09-24 @ 01:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0