Träna mage

Jag HATAR att träna magen, det har jag gjort så länge jag kan minnas. Mycket ligger i att jag är så enormt svag och då bara ger upp. En annan sak är min förbannade svanskota! Att ligga och rulla på den upp och ner i situps är en plåga. Vet inte hur jag ska göra situps utan att det gör ont, om någon har ett tips så är ni välkomna att dela med er. Det finns ju givetvis andra övningar men just situps vill jag kunna göra fler av och då utan att få blåmärken eller skavsår. Har tänkt utmana mig själv nu och börja träna mage minst 1 gång per dag. Vi får se hur detta går men det är tur att det finns bra appar till hjälp :)!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Gör dina situps på en pilatesboll så får du inte så ont i ryggen, mjukt å skönt :)

2012-07-21 @ 10:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0