Resultat på vågen

Redan efter en vecka med "bra mat" syns det ett tydligt resultat på vågen. Förra måndagen såg jag siffrorna 66,1 på vågen och idag 63,3! Det kan ju tilläggas att jag vid förra vägningen hade ca 1 kg vätskasamling i kroppen så siffrorna på -2,8 kg är missvisande!
Men hur som helst är jag nöjd! Inte ätit en enda godis bit i helgen! Jag drack några cider i lördags, åt kanske 10 chips och igår blev det två nävar popcorn men det är ju ganska normalt tycker jag och inget att gräva ner sig för! Idag tuffar tåget igång på riktigt!
Det som förra veckan kändes ganska svårt känns idag bara roligt!
Man mår ju så mycke bättre av att äta mat istället för godis :)

Så då kör vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0