Träningssugen matälskare!!!

Denna veckan så skulle jag tränat mån-tor för vi hade inga kvällsmöten. Men istället så blev jag soffpotatis och nu spritter det i benen på mig. Jag längtar efter att få träna igen, något som jag trodde aldrig skulle hända mig. Jag njuter av att träna vem hade trott det för 5 år sen!
Slet mig från soffan en stund förut och lagade lite mat, pannbiffar, klyftpotatis och kallsås. Åh vad jag älskar mat!!! Tycker dessutom att det är roligt att laga mat men jag måste bli bättre på det!

Ingen handboll ikväll tyvärr så får nöja mig med allt annat skräp som sänds. Kanske kolla lite web-tv nu när täckningen är bra =)!


Min goda middag =)!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha! Sjukt bra tips!:D ska säga det nästa gång de ringer:)

2011-01-19 @ 21:26:53
URL: http://linneatydenbusck.blogg.se/
Postat av: airaM

Åh, vad gött det ser ut... =P

2011-01-20 @ 16:12:01
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0