Alice

Idag fick jag träffa Madde och Calles underverk för första gången. Hon var verkligen underbar och helt perfekt. Hon verkade dock inte så intresserad av paketen som hon fick, men hennes mamma blev väldigt glad och det var det jag hade hoppats på.



Alice första skor blev ett par converse. Hon är lite för liten ännu, men när hon väl börjar använda skor så kommmer hon matcha sin mamma och pappa perfekt.


Nu ska jag lägga mig för imorgon är det skolavslutning och då gäller det att försöka mota bort mörka ringar runt ögonen. Borde lagt mig för längesen men jag fastnade hemma hos familjen Brunström/Gustavsson. Middag, tjejsnack och massa babymys.

Bild från dagen kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0