Sjuk

Förra lördagen smög sig en förkylning på mig. Den har inte blivit bättre, inte heller mycket sämre, iaf inte förrän idag på eftermiddagen.
Jag blev frusen, det stack i kroppen och jag kände mig väldigt seg.
Har sovit extremt mycket under helgen, somnade i soffan runt 20.30 i fredags, sov sedan till 8.30 på lördag. Sov middag 15.30-17.00, somnade sedan framför tv:n 20.00-22.00, gick upp, borstade tänderna och sov igen i sängen 22.15-6.30
23h och 45 min sömn på två dagar!!!! Det kan inte vara normalt! Tränade imorse och det kändes helt okej men sedan har tröttheten och de andra känningarna som sagt smugit sig på mig. Jag har ingen feber med 0,6 grader förhöjd temp.
Får hoppas att detta försvinner under natten och att jag vaknar 05.00 imorgon pigg och glad. Hur jag nu ska lyckas överleva på 6,5h sömn är ju en gåta i sig.
Med denna beklagande text säger jag godnatt! Kommer nog glada inlägg i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0