Finaste tavlorna!!

Idag fick jag en tavla med Milja på. Har sedan tidigare en med Lucas så ville så gärna ha en med lillskruttan också och blev väldigt glad när jag öppnade paketet.
De är så fina mina syskonbarn, blir varm i mitt mosterhjärta när jag ser dem och nu får jag göra det varje dag :)!

Vi ska även försöka gör en likadan tavla med Johans brorsdotter på men måste först leta upp en bild då hon är i ungefär samma ålder så kommer det bli så fint att ha dem uppsatta allihop på en vägg här hos oss :)!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka fina tavlor. Vad speciellt med en sådan personlig födelsedags present:) Moster älsklingar:).

Haha, vad skönt att höra att de är fler som är sentimentala och grät när de flyttade. Ska jag vara ärlig så känns det riktigt bra nu, var bara i morse som det var jobbigt en stund. Ovanligt stilla. Men det blir bättre.

Hoppas allt är bra. Kram

2012-09-20 @ 22:17:07
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0