Hipp hipp hurra, fyller jag jämt idà?

Har haft en underbar födelsedag! Blev firad på jobbet och fick enormt fina presenter av mina goa arbetskamrater! Jag känner mig så dum för det var som om jag fyllde jämt och det gör jag ju verkligen inte! När jag sen kom hem så dyker Johan upp med ett paket! Vilket paket sen..., en iphone dockningsstation (heter det så?)! Jag blev väldigt glad kan jag lova =)!
Johan lagade middag till mig och lagom till den så kom Linette hit. Inte nog med att hon kom hit hon hade även med sig en flaska vin till mig :)!
Vi satt och pratade lite och bara var, helt i min smak!
Fått många gratualationer under dagen och jag kan inget annat än att sumera dagen som perfekt!


Bok, ljus och choklad från mina arbetskamrater, perfekt nu när hösten har gett sig tillkänna!


Nu ska här lyssnas på musik så att det stör grannarna =)

Vinflaskan ligger redan i mitt vinställ och väntar på mig! Kanske att jag kan få smaka på den 24:e då vi ska över till Hult/Ruuth =)!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis i efterskott!

2011-09-13 @ 12:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0