Saknar mitt gamla jobb och mina gamla arbetskamrater!

Missförstå mig inte nu för jag stormtrivs på mitt jobb, med både arbetskamrater, barn och chef.
Men trots detta så kan jag ibland sakna mitt gamla jobb med mina gamla arbetskamrater. Dom "där uppe" lärde mig så otroligt mycket och jag fick en chans jag aldrig trodde jag skulle få.
Det är tre år som jag alltid kommer ha med mig i bakhuvudet. Mitt första "riktiga" jobb.
Jag gick till jobbet med ett leende nästan varje dag och även om vi ibland hade det tufft så uppvägde arbetskamraterna det.

Som sagt jag vill inte på något sätt byta bort det jobb jag har nu för jag älskar det men ibland tänker jag tillbaka och saknar det som var!!






Kommentarer
Postat av: Peter

Tack för din kommentar på min blogg om innebandy, skönt att höra en som inte tycker om sporten men som säger det på ett seriöst sätt.

2011-01-18 @ 00:34:30
URL: http://zerpo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0