Nenniedesign

Har suttit under stora delar av gårdagen och nu på morgonen och filat lite på en ny smyckesblogg där jag tänkte testa att sälja lite =)! Det är ju inget jag har tänkt att leva på men det kan ju vara roligt att se om det finns något intresse från folk!
Jag är väldigt självkritiskt när det gäller det mesta och har flera gånger tänkt under tiden som jag fixade med sidan "vem skulle vilja köpa mina saker?", men bestämde mig för att jag inte har något att förlora. Är det ingen så är det ingen och är det någon så blir jag bara lycklig.

Här är min smyckesblogg, klicka på bilden för att komma dit =):

Kommentarer
Postat av: Emma

Va kul! Bra att ha något vid sidan av som en hobby, du får se till att göra reklam för sidan! Säg till vänner och de i sin tur säger till deras vänner osv! :) Hoppas de kommer gå bra! Lycka till!

2011-02-13 @ 11:34:09
Postat av: Jennie

Ja jag har ju inget att förlora på det =)! Jag behöver tyvärr inte fler armband nu men tycker det är roligt att göra så det är ju en möjlighet att få göra det jag tycker är roligt helt enkelt!!

Tack!

2011-02-13 @ 11:59:38
URL: http://nennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0