Ont i munnen

Jag tillhör en av dom som ofta får blåsor i munnen och det är allt annat än roligt. Som nu när jag försöker få i mig frukost, men det gör ju så förjäkla ont så fort jag får något i munnen. Jag har inte ens fått i mig halva tallriken med cornflakes och banen. Jag kommer ju hungra ihjäl under dagen om jag inte lyckas få i mig lite till. Det är väll bara att bita ihop.

Idag ska jag och Sandra som jag jobbar med iväg på en utbildning mellan 10-12. Det ska bli riktigt spännande och jag hoppas verkligen att den är bra och att man kan ta det med sig in i verksamheten.

Efter jobbet så ska jag åka direkt till min terapeut och sen så ska jag tvätta. Ska även försöka komma iväg till systemet och packa ihop mig inför onsdag. Så underbart med en kortvecka =D.

Ikväll hoppas jag att jag har lite breaking news till er ;).

Kommentarer
Postat av: Malin

Hrm, där sa du nåt med mätningen. Jag tänkte tanken men då hade jag redan hållt på en vecka. Skulle nog gjort det innan jag satte igång. Mest intressant är magmåttet. Men jag får väl klara mig med vågen.



Usch va otrevligt med blåsorna. Ja, sådana gör förbaskat ont :(



Grattis igen till jobbet! Känns det bra?



Kram!

2010-05-11 @ 18:41:09
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0