Min dag

Idag har varit en ganska bra dag. Jag vaknade utvilad och kände mig laddad för en fullspäckad tisdag. Jobbet flöt på som alltid och inga konstigheter hände. Direkt efter jobbet åkte jag till blodcentralen för att ge bort  mitt fina blod.
Dom stack mig först i fingret för att testa så att mina värden var bra och det var dom. Då var det dags att plocka fram den stora nålen. Hon stack mig först i höger armen utan en enda droppe och sen i vänster armen utan en enda droppe. Dom får bara sticka en gång i varje arm ås jag fick helt enkelt gå därifrån. Väldigt tråkigt eftersom jag hatar att bli stucken och gör det för den goda sakens skull. Min ersättning för "besväret" fick jag ändå och jag gjorde som förra gången och gav bort den till barncancerfonden så en liten liten god gärning har jag gjort.
Om en månad ska vi göra ett nytt försök men om det inte går då så får jag nog ge upp.

Efter den härliga upplevelsen gick jag och handla lite mat, och ännu mer skönhetsgrejer. Sen hem och plocka undan och satte igång tvätten.
Efter en liten stund så kom Feffe hit och det var otroligt roligt att ses igen. Var ett jäkla tag sen men det kändes inte så alls utan det kändes som förr =). Hoppas att vi kommer ses fler gånger framöver.

Nu ska jag vänta på att min badrumsmatta ska bli torr och titt alite på tv innan sängen kallar. Ska försöka få minst 8h sömn inatt också för det gör verkligen susen att vara utsövd.

Imorgon ska jag ha samtal med chefen, då får jag förhoppnningsvis veta om det finns något jobb för mig eller inte =S, nervöst som bara den.

Ha en härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0